Subject: FW: Nõo kohaliku geodeetilise võrgu märgi nr 116 teisaldamine - uue märgi asukoha kooskõlastamine
From: "Viktor Kisseljov" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Margus Viiklepp" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 09:49:23 +0300

Tere

Palun suunata täitmiseks teehoiuteenistuse planeerimise osakonna 
tehnovõrkude või kooskõlastuste üksusele.

Lugupidamisega

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 5304 0065

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

                         Transpordiamet

From: Mart <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 9:36 AM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]>
Cc: Margus Viiklepp <[email-masked]>
Subject: Fw: Nõo kohaliku geodeetilise võrgu märgi nr 116 teisaldamine - uue 
märgi asukoha kooskõlastamine

Tere!

Kuna Margus Viiklepp viibib puhkusel, siis pöördun allpool toodud palvega 
Teie poole.

Lugupidamisega,

Mart Härm

Metricus OÜ

projektijuht

5183922

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

------ Forwarded Message ------

From: "Mart" < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

To:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Sent: 26.07.2024 09:30:07

Subject: Nõo kohaliku geodeetilise võrgu märgi nr 116 teisaldamine - uue 
märgi asukoha kooskõlastamine

Tere!

Vabandust kui saadan antud palve valele aadressile. Palun kirja vajadusel 
edasi suunata.

Tegeleme Nõo vallas Nõo alevikus kohaliku geodeetilise võrgu märgi nr 116 
(Maa-ameti koodnumber 54-642-116, GPA id 215582, 
<https://gpa.maaamet.ee/geolocation/215582> 
https://gpa.maaamet.ee/geolocation/215582 ) teisaldamisega.

Nimetatud märk hävines trasside ehituse käigus.

Pöördun Teie poole sooviga kooskõlastada uue märgi asukoht, mis on 
teisaldamise projekti koostamise eelduseks. Vana märk paiknes Vana-Nõo tn 
ääres. Uue märgi paigaldamiseks sama tänava äärde on väga piiratud 
võimalused (märk võiks paikneda munitsipaal- või riigimaal), samuti on uue 
märgi geodeetiline sidumine Nõo kohaliku geodeetilise võrguga selles 
piirkonnas komplitseeritud (olemasolevad märgid paiknevad uue märgi suhtes 
ebasoodsalt). Kohaliku võrgu geomeetria osas on uue märgi jaoks oluliselt 
sobivam asukoht Nõo alevikus Luke tn (Nõo-Tamsa tee T2) ja Sügaoru tn 
ristmiku juures (manuses uue märgi asukohaskeem vers 1) riigimaal (22155 
Nõo-Tamsa tee T2, 52801:010:0051).

Nõo valla esindaja on kohaliku geodeetilise võrgu valdajana nõustunud uue 
märgi paigaldamisega oluliselt erinevasse kohta võrreldes hävinenud märgiga 
nr 116 (kiri manuses).

Palun Transpordiameti, kui maa valdaja nõusolekut, et võime uue geodeetilise 
märgi paigaldada asukohaskeemil vers 1 näidatud asukohta.

Uue märgi rajamisel kasutame märgitüüpi nr 5030, mis paigaldatakse valitud 
asukohta aiapostipuuriga tehtud auku. Paigaldamiseks pole vaja kaasata 
ekskavaatorit vms suuremõõtmelisi ehitusmasinaid. Peale ehitustöid 
taastatakse haljastus endisel kujul.

PS: kui Teil, kui maa valdajal, on ettepanekuid või märkuseid uue märgi 
asukoha suhtes, siis olen valmis neid arvesse võtma!

Lugupidamisega,

Mart Härm

Metricus OÜ

projektijuht

5183922

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]